Wednesday, October 12, 2005

صدای پای آب

..
روح من در جهت تازه اشيا جاری است
روح من کم‌سال است
روح من گاهی از شوق، سرفه‌اش می‌گيرد
روح من بيکار است
قطره‌های باران را، درز آجرها را، می‌شمارد
روح من گاهی، مثل يک سنگ، سر راه حقيقت دارد
..
من به سيبی خوشنودم
و به بوييدن يک بوته‌ی بابونه
من به يک آينه، يک بستگی پاک قناعت دارم
من نمی‌‌خندم اگر بادکنک می‌‌ترکد
و نمی‌خندم اگر فلسفه‌ای، ماه را نصف کند
..
زندگی رسم خوشايندی است
زندگی بال و پری دارد با وسعت مرگ
پرشی دارد اندازه‌ی عشق
زندگی چيزی نيست كه لب تاقچه‌ی عادت
از ياد من و تو برود
..
هر كجا هستم، باشم
آسمان مال من است
.پنجره، فكر، هوا، عشق، زمين مال من است
.چه اهميت دارد
گاه اگر می‌رويند قارچهای غربت؟
..

2 comments:

Anonymous said...

سلام.بيستم مهر و روز بزرگداشت حافظ شيرازی گرامی باد. «آ ب زندگی » به روز شد. منتظر حضور سبزتان هستم

Anonymous said...

سلام. باعرض تسليت شهادت مولا علی (ع ) و بزرگداشت شبهای قدر، «آب زندگی» به روز شد.منتظر حضور سبز و شادی آفرينتان هستيم . موفق باشيد.