Tuesday, August 30, 2005

..
گمان مبر كه به پايان رسيد كار مغان * هزار باده ناخورده در رگ تاك است
..

4 comments:

Anonymous said...

دستي به جام ِ باده و دستي به زلف ِ يار...

Anonymous said...

درود . دوست من ايران به مرحله اي رسيده است كه طرح تجزيه آن نيز مطرح است و با تجزيه نابودي ايران در پيش است آنوقت شما صبحت از ريختن خون بيگناهان ميكنيد . آيا نابودي كشوري كه بيش از 7000 سال ميراث دار آيين پادشاهي بوده و تاريخ اش دنيا را شگفت زده كرده و هر چند سال يك بار نمايشگاه تمدن 7000 ساله ايران در اروپا بزگرار ميشود مهمتر است يا كشته شده عده اي انسان . هر دگرگوني بهايي دارد . امريكا با گرفتن عراق و افغانستان در انديشه سيستم نفت جهاني است و وصل كردن شهرهايي از ايران به عراق و متلاشي كردن قدرت بزرگ منطقه كه ايران است . دولت ايران با اين وضعيت كشور را به آستانه جنگ ميبرند . 39 ميليارد دلار بدهي خارجي ايران ميدانيد يعني چه ؟ شما از جمهوري امريكا سخن ميگوييد ؟ اصلا قابل مقايسه است ؟ اين چه قياسي است ؟ ما پانصد سال ديگر هم با اين تفكرات مردمانمان به پاي امريكا نخواهيم رسيد .

Anonymous said...

اين حكومت حتي يك صدم درصد هم قابل اصلاح نيست . كشوري كه در 2500 سال پيش صادر كننده حقوق بشر در جهان بوده است امروز در صدر ليست تروريست هاي جهان است . آيا شما ميدانيد امسال ايران اولين كشور مصرف كننده مواد مخدر در جهان شده است كه خود مسئولين اتعراف كردند دستهايي از داخل رژيم توزيع كننده مواد در بين مردم هستند ؟ آيا شما ميدانيد ايران رتبه 120 حفظ محيط زيست جهان شد ؟ در رديف آنگولا و افغانسان !! شما ميدانيد رئيس جمهور در اين سيستم ايران هيچ نقشي در امور مهم كشور ندارد ؟ اين ديكتاتوري كامل است . شما ميدانيد كارمان به جايي رسيده است كه مصر اعلام ميكند به هيچ ايراني ويزا نخواهد داد ؟ شما ميدانيد امريكا در صدد بود به رئيس جمهور ايران ويزا براي شركت در كنفرانس نيويورك ندهد ؟ اين است جمهوري اسلامي كه خواري تاريخي براي ملت ما ارمغان آورد كه هيچ ايراني در خارج از ايران خجالت ميكشد بگويد ايراني هستم و معمولا ميگويند يوناني هستيم !!!!!!

Anonymous said...

اما در مورد رضا پهلوي !!! من گفتم ايشان براي اين كار مناسب است ؟
ايشان عرضه جمع كردن خودش را هم ندارد ! من صحبت از پادشاهي پارلماني آزاد كردم . پادشاهي هاي موفقي كه در بهترين كشورهاي دنيا در حال اجرا است . در اين حكومت هاي پادشاه با آراي مردم انتخاب ميشود و بر تخت پادشاهي جلوس ميكند و هيچ نقش سياسي در امور كشوري ندارد . اين نخست وزير است كه زمام امور را بدست ميگيرد و شخص نخست كشور ميشود . دوست عزيز فكر كنم بحث ما به نتيجه اي نرسد چون تفركات شما همچون انقلابيون سال 57 است و نسبت به گذشته باشگوه ايران اطلاعات زيادي نداريد. بعيد است بتوانيم بحث هاي ريشه اي با هم بكنيم . اميدوارم شاد و سربلند باشيد